Wprowadź wynik

Jak wprowadzić wynik?

 

1
Przebiegnij 1 milę (nie mniej niż 1600m) i zmierz wynik swojego biegu za pomocą urządzenia, z którego korzystasz na co dzień - zegarka lub aplikacji biegowej.
2
Aby prawidłowo wprowadzić wynik, należy wpisać czas swojego biegu oraz załączyć zdjęcie/screen dokumentujące ten wynik. Na obrazie musi być widoczny dystans (1 mila / 1,6km) oraz dokładny czas uzyskany na tym dystansie (np. nie może to być średnie tempo podane w min/mile z jakiegoś dłuższego biegu). Przeczytaj nasz PORADNIK, JAK POPRAWNIE WPROWADZIĆ WYNIK! Znajdziesz go w zakładce Aktualności: www.1mila.pl/jak-poprawnie-wprowadzic-wynik-w-charytatywnej-1mili-poradnik/
3
Twój wynik zostanie zaliczony tylko wtedy, gdy na zdjęciu/screenie dokumentującym Twój rezultat, będzie widoczny czas biegu oraz przebyty dystans. Załączając plik, upewnij się, że te niezbędne dane się tam znajdują. Akceptowane będzie zdjęcie zegarka lub zrzut ekranu z dowolnej aplikacji, rejestrującej czas i dystans.
4
Plik dokumentujący wynik musi być w formacie jpg/jpeg/png oraz mieć nie więcej niż 2MB.
5
Będziemy wyrywkowo sprawdzali Wasze wyniki. Jeżeli po przesłaniu rezultatu, Twój czas nie będzie widoczny na liście wyników, może to oznaczać, że jest on jeszcze w sprawdzany w procesie weryfikacji. Obowiązkowemu sprawdzeniu będą poddani wszyscy zawodnicy z czasem zbliżonym do wyników elity.
6
W czasie trwania zabawy możesz przebiec i zarejestrować dowolną liczbę mil! Możecie je rejestrować w terminie od 12 kwietnia do 20 czerwca 2021, do godz. 23:59.
7
Aby wprowadzić wyniki kolejnych swoich biegów, wystarczy, że wpiszesz na stronie formularza swoje imię, nazwisko i adres email. Nie zakładaj nowych kont, loguj się zawsze na swój profil (UWAGA! Trzeba zawsze wpisywać dokładnie to samo imię, nazwisko i email. Uważaj więc na spacje, duże litery, itp., żeby system Cię zidentyfikował). Na swoim „profilu zawodnika” znajdziesz wszystkie wyniki swoich zarejestrowanych biegów.

Zapisz się na newsletter

Wyślij mi swój newsletter (w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji).