1. Kto może wziąć udział w akcji „MiLOVE aktywności z Żubrem”?
Do tej charytatywno-sportowej akcji zapraszamy wszystkich pracowników i współpracowników Banku Pekao SA.
Upewnij się, że nie masz przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania aktywności fizycznej i zarejestruj się do zabawy!
WAŻNE! Rejestrując się do akcji musisz użyć swojego służbowego maila! Tj. adresu email w którymś z tych formatów:
imię.nazwisko@pekao.com.pl
imię.nazwisko@pekaobh.pl
inazwisko@pekaofaktoring.com.pl
imię.nazwisko@pekao-fs.com.pl
imię.nazwisko@pekaoib.pl
imię.nazwisko@pekaoleasing.com.pl
imię.nazwisko@pekaotfi.pl
2. Co to jest aplikacja Activy? Skąd mogę ją pobrać?
To ogólnodostępna, popularna aplikacja mobilna służąca do mierzenia aktywności i sportowej grywalizacji. To właśnie z pomocą tej aplikacji realizujemy naszą akcję „MiLOVE aktywności z Żubrem”. W aplikacji znajdziesz nasz konkurs firmowy „MiLOVE aktywności z Żubrem”. Dołącz do niego! To tam będziemy rywalizować, tam możesz śledzić wszystkie rankingi i stopień realizacji naszego celu charytatywnego!
Za pomocą aplikacji Activy możesz rejestrować swoje aktywności (aplikacja mierzy aktywności uczestników poprzez sygnał GPS w Twoim telefonie) i automatycznie będą się one zapisywać do zabawy. Możesz też korzystać z urządzeń, z którymi zazwyczaj biegasz, bo Aplikację Activy możesz zsynchronizować ze Stravą, Garminem oraz Polarem!
Aplikację Activy pobierzesz bezpłatnie ze sklepu Google Play na systemu Android lub App Store na system iOS.
Link do aplikacji na Androida: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.activy
Link do aplikacji na iPhone’a: https://apps.apple.com/us/app/activy/id1273195093?ls=1
3. Czy muszę korzystać z aplikacji Activy, by wziąć udział w akcji „MiLOVE aktywności z Żubrem”?
Tak, to właśnie w tej Aplikacji mobilnej, w konkursie firmowym „MiLOVE aktywności z Żubrem” będziemy realizować akcję.
4. Jak zarejestrować swoją aktywność do akcji za pomocą aplikacji Activy?
Gdy robisz to po raz pierwszy: ściągnij aplikację Activy -> załóż konto -> znajdź konkurs firmowy „MiLOVE aktywności z Żubrem” (będzie na pierwszym ekranie, który zobaczysz po wejściu w aplikację) -> wpisz hasło otrzymane w mailu potwierdzającym rejestrację, wpisz swój służbowy adres e-mail i wybierz swoją drużynę (pion) -> tym samym dołączysz do konkursu. Potem już tylko wciśnij zielony sześciokąt u dołu ekranu i gotowe! Możesz ruszać na trasę!
Gdy robisz kolejny raz: jeśli raz dołączysz do konkursu „MiLOVE aktywności z Żubrem”, będziesz w nim już do końca, więc wystarczy, że wciśniesz zielony sześciokąt u dołu ekranu i możesz rejestrować swoją aktywność!
5. Mam problem z rejestrowaniem aktywności poprzez aplikację. Co zrobić?
Jeśli pojawia się jakiś problem z rejestrowaniem aktywności, to znaczy, że masz ustawione niewłaściwe ustawienia telefonu. Aby aplikacja działała prawidłowo, upewnij się, że:
- masz wyłączony tryb oszczędzania baterii/optymalizacji energii
- aplikacja posiada zgodę na śledzenie/lokalizację GPS
- aplikacja posiada zgodę na pracę w tle:
- masz włączony dostęp do internetu/przesył danych
Nie jesteś pewna/pewien jak to zrobić? Zobacz szczegółowe instrukcje, jak poprawnie włączyć ustawienia w swoim telefonie! >>
6. Mam problem z sygnałem GPS w telefonie. Co zrobić?
Rejestrując trasy z GPS możesz napotkać trzy rodzaje problemów:
- brak zapisu części przejazdu (za krótka trasa),
- całkowity brak zapisania trasy,
- niska dokładność zapisu (niewłaściwy pomiar, “uciekający” ślad na mapie).
Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by nie stracić efektów Twojego wysiłku? Czytaj tutaj >>
7. Jak mogę zsynchronizować aplikację Activy z moim kontem na Stravie, Garminie, Suunto lub Polarze ?
Trasy wgrywane z urządzeń Garmin, Polar, Suunto oraz aplikacji Strava połączonej z Activy powinny zostać zaimportowane przed końcem akcji. Zalecamy, by nie czekać do ostatniej chwili, ponieważ synchronizacja może potrwać dłużej.
Pamiętaj też, że w Activy pojawią się jedynie trasy wykonane od momentu połączenia obu aplikacji. Historyczne trasy sprzed połączenia nie zostaną uwzględnione, nawet jeśli zostały wykonane w trakcie konkursu. Więc ważne jest, żeby zsynchronizować konta jak najszybciej. Listę aktywności, które wliczają się do statystyk konkursu w danej kategorii (rower/bieganie) po synchronizacji urządzeń z Activy znajdziesz TUTAJ.
Jeśli przesyłasz trasy z urządzenia GPS do Activy przez Stravę pamiętaj, by robić to regularnie. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia zawodnika, który zaimportuje jednocześnie zbyt wiele tras (np. z okresu 5 dni). Dodatkowo narażasz się wtedy na przekroczenie limitów połączenia Activy ze Stravą i nieuwzględnienia przejazdów.
8. Dlaczego moje statystyki w rankingu konkursu różnią się od tych w „Mój Profil”?
Wynika to z faktu, iż zanim zaczął się konkurs firmowy mogliśmy już korzystać z aplikacji i brać udział w jakimś konkursie otwartym, wyjeżdżając/wybiegając kolejne kilometry i zdobywając punkty. Więcej możesz przeczytać o tym tutaj >>
9. W jaki sposób system przelicza km na dobroczynne mile?
1 mila = 1609m . Rywalizacja sportowa przebiega w kilometrach. Natomiast przy realizacji naszego celu charytatywnego, przeliczamy km na mile.
10. Dlaczego moja aktywność nie otrzymała punktów?
Czasami po zakończeniu aktywności możesz zauważyć, że nie otrzymałeś_aś za nią punktów w wyzwaniu. Może to wynikać z kilku powodów i bardzo rzadko przyczyną jest błąd aplikacji. Może Twoja aktywność jest jeszcze synchronizowana? Może była zbyt krótka? Przeczytaj o różnych przyczynach tutaj >>